Rīts

* varbūt literāra atkāpe

Šodien ir tas rīts. Veļasmašīna griež uz rinķi manas drēbes un divas ābolu šķēles nelien manā kunģī. Kad kāds atnāk pie mums ciemos un vaicā, vai mums ir lielā dzeršana katru vakaru, mēs kautri nezinām, ko atbildēt, jo nav.

Aiz loga spīd saule.

Manī ir mazliet ieilgusi rūgtuma sajūta. Un tā ir manās drēbēs. Šorīt lasīju. Gribētos izteikties tā skaistāk, bet šķiet valoda manī pazūd. Labi, ka manī, nevis ārpus manis. Tad es to kaut kad atradīšu.

Pirms divām dienām es redzēju sievieti ar ūsām un, rakstot šo, mans gredzens krīt nost no mana pirksta. Man paliek žēl manu gredzenu, jo mani pirksti palikuši tievāki, un, kur tad lai es lieku tos gredzenus?

Ko lai dara ar pirkstiem?

 

DSC_0586

Leave a Reply

