mājas, mājas

Sēžu satuntulējusies jakās, iet televizors, pirms dažām dienām izbraucu ar riteni un nosvinējām Aleksandras dzimšanas dienu. Jau aprīlis, un, skatoties kalendārā secinu, ka, ak vai, drīz jau būs mēnesis, kā esmu Latvijā!

Mūsu aizbraukšana bija tik pēkšņa un ātra, ka pat nepaspēju attapties, kas notiek, un tiešām, man bija vajadzīgs gandrīz mēnesis, lai saprastu, ka esmu Latvijā un apdomātu visu, kas noticis!

Un patiesībā, ar prātu nemaz nevar aptvert, kas noticis. Naktī, pirms Nataša un Žoze devās uz lidostu, mēs pustukšā istabā, kurā vairs palikusi tikai viena gutla ( jo mūs izlika ārā no dzīvokļa) ar Natašu nospriedām – tikai pieci mēneši, bet sajūta, ka piedzīvota visa dzīve. Sākums, dzimšana, pirmie soļi un vārdi, labākie skolas gadi, kas būtu attiecināms uz mūsu valodas zināšanām un apguvi, trakie pusaudžu gadi un ballītes, draudzības, mīlestības un kopīgas intereses, problēmas ar kaimiņiem,darbs, problēmas darbā, panākumi darbā, lēmumi, kuru pieņemšanai dota stunda laika. Asaras un siekli. SMAIDS.

Un BAM – tā visa vairs nav. Tu sēdi un ellē ratā nesaproti, kas ir noticis. Es negribīgi salīdzinu mūsu EVS ar vienu no CLUB27 dzīvēm, bet tikai tādēļ, ka tas bija tik ātri, koncentrēti, un tika radīts kaut kas tāds, ko mēs visi savu turpmāko dzīvi nekad neaizmirsīsim un vienmēr pieminēsim!

 

Tikai gribēju tos, kas lasa, informēt, ka esmu Latvijā.

Bet IevaUkraina nekur nepazūd, jo esmu vel parādā stāstus, kurus tur dzīvojot nepaspēju izstāstīt, kā piemēram: “Kā mēs  appludinājām kaimiņus, paši to nemanot”.

Un es sapratu, ka IevaUkriana ir tikai tāds starta posms nākamajiem piedzīvojumiem, ceļiem,  stāstiem, un cilvēkiem, kurus satikšu savā dzīvē!

 

 

Leave a Reply

