PROJECT BOXnr2

Domā ārpus “kastes”

Bet dzīvo iekšpusē.

Ideja par clutch somu, kasti radās pavisam nejauši. Kādu dienu es biju iegājusi garāžā, kur ir gan derīgas lietas, gan nekam nederīgi priekšmeti, es atradu sava fotoaparāta piederumu kasti, kurā iekšā bija jauka kartona kaste. Šķiet nākamajā dienā man tā jaukā kartona kaste likās garlaicīga, un es to apzīmēju ar marķieriem, kas man pagadījās tuvumā. Nopublicēju FB un tur mana draudzene teica, ka viņa tādu kastīti sev gribētu ka clutch somu Ziemassvētku ballei.

 

Šī ir kastenr1.

 

Es domāju, kur lai tādu kasti, kas būtu arī ērti lietojama, kā soma. Pastaigājoties pa vietējiem suvenīru veikaliem, es atradu kastītes, kas varētu pretendēt uz to, ko es biju iedomājusies savā galvā. Taču izmērs nebija īstais. Iedomājos paprasīt vectēvam, ņemot vērā, ka viņš taisa dažādas lietas no koka un arī virpo, vai viņš var uztaisīt tādu kastīti, kā es gribu, kas varētu būt izmantojama arī kā soma? Un viņš varēja. Ņemot vērā, ka tas ir tāds pirmais mēģinājums, tikai pašā procesā sapratām, kādas lietas un materiāli derētu labāk.

Kad pati kaste bija gatava, sekoja tas, kas man patīk vislabāk – es varēju to ilustrēt.

Te nu tā ir. Var lietot kā somu, var noņemt ķēdi un glabāt tajā tēju, čili piparus, vai ko citu, kas tur ielien.

PROJECT BOXnr2

 

 

Leave a Reply

